Kräftsvängen

I lördags sken solen riktigt mycket i Enköping där Kräftsvängen pågick. Pappa körde i bredd klassen och lyckades hamna på en 13:e plats vilket är riktigt bra! Det blev en väldigt bra och fin dag med trevliga människor som var på bra humör.

Kräftsvängen 2010 var den första tävlingen jag skrev om i denna blogg, det inlägget kan ni hitta här!

Lämna gärna en hälsning i Gästboken innan ni lämnar bloggen :)

Här är några bilder från lördagen. Om ni vill ha fler bilder (har riktigt många) kan ni maila mig på [email protected]


Depån.


Jag i pappas KTM tröja, lite stor men helt klart bäst när man fryser.


Jan Nilsson.


Pappa, Christer Andersson.


Jari Rainio från Botkyrka MK.


Pappas kompis Anders Elm.


Andreas Rosendahl som kom på en 3:e plats i senior klassen, grattis!


Jonas Karlsson, vinnare av senior klassen. Grattis!


Junioren Linus Wester på hemmaplan.


Alexander Dahlen.


Lars-Erik Wärn på sin Husaberg ute på åkern.


Uffe Böckerman.


Rickard Melin på sin KTM.


Robert Palmgren.



Jan Nilsson på hemmaplan.


Pappa inne på sista sträckan.


Glada vinnaren Jonas Karlsson!


Vinnarna av Junior klassen: På 1:a plats Linus Karlsson, 2:a plats Jens Hillgren och 3:e plats Jonas Fredriksson


Vinnarna av Bredd klassen: 1:a Niklas Persson, 2:a Jonas Svensson och 3:a Robert Norgren.


Glada Johan Hallberg som var med och arrangerade tävlingen och pappa får avsluta detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vad använder du för objektiv när du fotar? :)



//Andreas

2011-09-23 @ 22:03:25
URL: http://www.klonad.se
Postat av: Andreas

Då måste du antingen stå ganska nära eller beskära bilderna ganska mycket? Om jag skulle vara du skulle jag investera i ett xx-200 eller xx-300mm objektiv :)

Kostar runt 1000:- men väl värt pengarna om du ska fota mx/fmx/enduro.



//Andreas

2011-09-23 @ 22:56:37
URL: http://www.klonad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0