Mälarcupen/Karlströms cup 2011 i Sala

Igår åkte jag, pappa och farfar till Sala där pappa skulle köra sista deltävlingen av Mälarcupen 2011. Många släpade sig ut i kylan och solskenet för att delta och det blev en riktigt bra dag! Efter tävlingen blev det prisutdelning på Karlströms motor. Pappa körde sig till en 4:e plats denna deltävling och tog hem 3:e platsen totalt i sin klass Motion 40-49år vilket han var väldigt nöjd med!

Här är bilder från gårdagen. Jag kommer lägga ut fler bilder på facebook-sidan i veckan! Och om ni vill ha yttligare bilder kan ni maila mig på [email protected] så skickar jag de till er, jag tror att jag har bilder på nästan alla förare :)


Förarmöte.


En taggad Johannes Törnqvist i starten.


Joakim Larsson, som totalt körde sig till en 2:a plats i Junior klassen. Grattis!


Guy Utter som körde sig till en total 3:e plats i Senior klassen. Grattis!


Junioren Rasmus Sjöberg.


Nr.277 Magnus Jansson.


Nicklas Ålander fick en bra start.


Min granne Kjell Andersson.


Peter Wesslén gasade på i starten.


Nr. 173 Mattias Eriksson.


Leif Forsell.


Mikael Abrahamsson.


Motionären Hans Hamilton.


Krister Lager från Göta MS.


Christoffer Stork som körde sig till en total 3:e plats i Junior klassen. Grattis!


Marcus Sjögren.


Rikard Malmberg med ena benet i luften.


Senioren Jonas Svensson.


William Hamilton.


Pappa, Christer Andersson.


Eftersnack!


Pappa, prisutdelare Sanna Bergman, vinnaren av Motion 40-49år klassen Leif Blomberg och Micke Johansson som tog hem 2:a platsen i samma klass. Grattis till er alla tre!



Glöm inte att hålla utkik efter fler bilder på faceook-sidan, och lämna gärna ett meddelande i Gästboken om ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0