Anders Erikssons träningsläger i Uddevalla

Förra helgen var jag och pappa vid Uddevallas crossbana där pappa deltog i Anders Erikssons enduro skola. Anders Eriksson är en av Sveriges bästa och mest kända enduro förare som har blivit världsmästare i enduro 7 gånger, men det vet ju redan ni enduro fantaster. Vädret var väldigt ostadigt och vi fick rätt mycket regn på oss, men det var riktigt roligt ändå. Det gick bra för pappa och de andra deltagarna att köra och alla var riktigt trevliga!



Förarna fick en liten lektion i regnet.


Jag drog runt på min fina cykel som fick agera packåsna.


Anders gav tips i enduro spåret.


På eftermiddagen tittade solen fram och vi befann oss i den finaste skogen jag någonsin varit i!


Anders Eriksson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0