Motionscupen 11/9-2010

Jag skrev ju att jag inte skulle följa med på någon tävling den här helgen, men jag hade tid för det ändå. Igår var det Deltävling 8 i Motionscupen i Enköping. Jag följde med pappa, Christer Andersson, eftersom att han var med och tävlade. För min del så var vädret ganska perfekt, ingen irriterande sol som förstörde bilderna och bara lite regn. Jag tog hela 245 bilder, så jag tänkte lägga ut några av dem här.
Kontakta mig på min mail [email protected] om ni vill ha fler bilder. Det finns en stor chans att jag har någon bild på alla som var med och tävlade. Jag har också fler bilder på vissa av dem som redan finns på bloggen.


Pappa var glad efter de första 2 varven.


Nr. 9 Magnus Östlin.


Jörgen Lindholm


Roger Ahlén fokuserar framåt.


En taggad Oscar Ståhl.


Henrik Gunstedt på sin KTM som inte verkar vara den nyaste modellen...men det spelar ju inte så stor roll, bara den går framåt!


Johan Ask med hög fart i kurvan.


Jan Erik Lundberg kör så det ryker, bokstavligen.


Mikael Kivelä kavlade upp ärmarna och fokuserade på körningen.


Jonas Fredriksson flyger över guppen med sin KTM.


Rikard Melin


Magnus Ivansson lyste upp det tråkiga vädret med sina röda Husqvarna kläder.


Jörgen Höglund lyser också upp, men med blåa kläder.


Anders Hallstensson, som tog hem segern i elit klassen.


Björn Thor


Nr. 117, kan inte hitta namnet på föraren men bilden är en av mina favoriter från dagen.


Yamaha klädda Peter Hallgren.


Ove Forselius.


Per Björk.


Hans Hamilton.


Nr. 200 Stefan Siljesvärd (riktigt coolt efternamn!)


Torbjörn Norlingh hade riktigt snygga KTM kläder enligt mig.


Lars Olofsson.


En gul Jonas Leidebrandt.


Lasse Hagman.


Felix Gunnerheim.


Lucas Berglind sätter ner foten i svängen.


Thomas Nyberg.


Tony Bräck lyfter framhjulet över guppen.


Erik Forselius tar sin egen väg och kör igenom en liten buske istället för över guppen.


Martin Jonsson i hög fart.


Alexander Gunnerheim på sin KTM.


Pontus Klaman fick upp farten.


Nr.425, min flygande pappa.


Robert Lintunen-Delgado. Jag diggar när förarna har små kameror på hjälmarna!


Lars-Erik Wärn, som erkände att han på sista varvet var lite okoncentrerad och tänkte på valet, haha! Men det gick bra för honom ändå.


Johan Danielsson.


Mattias Thomsson.


Kenny Jansson lyfter.

Hoppas att ni gillar bilderna :)
Lämna gärna en kommentar eller skriv något i gästboken!
(här är länken till gästboken http://www2.olzzon.com/g/g.php?a=s&i=g43-07887-39)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0